то си духа бая силно и горе долу топло но страничните и задни стакла немогат да се подсушат нормално.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
проветрявай си колата повече от влага и виж да не ти изпараява антифриз от радиаторчето на парното ако е протекло,щото аз имах такъв проблем ,смених го и О чудо всичко е 6+.ново от магазина последно беше 133 лв.Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
-
Истината е, че нашите кошници нямат вентилационни отвори и за това хем нямаме парно в движение, без вентилатор, хем вътре бъка от влага и миризми.
Аз оставих двата отвора за задната броня отворени и определено е по-добре, но са неостатъчни.
За това трябва да помислим!
Как да оправиме тоя проблем?!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ако не си беше изкърпил всички дупки по пода са щеше да е идеална вентилацията))))),шегичка
Какво стана с идеята ти за отдушници като на спринт , които искаше да слагаш и с ремаркето . Или са всичко е замръзнало до пролетта .Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
-
При мене нещата узряват по-бавно. Така избягвам някои простотии. Идеята за спринтовите отдушници не ми изглежда много добра. Влажния багажник е често срещан проблем. Ако ги сложа горе, въздуха няма да минава през него и ефекта няма да е голям. Сега в калта остава да видя къде са чистите зони зад задната броня и ще ги сложа там.Така въздуха ще минава и през задното стъкло.
А ремаркето си е замръзнало, както и всичко останалоНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
трябва да махнеш твоето.
ПП
ето на твоя алтернатор схемата
http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22917
имаш :
DF- захранването на ротора
D+ - възбуждане на статора от лампата
D- - маса
ето схемите на лада
http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22927
http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22926
там имаш означени крака на релето :
67- захранване на ротора
15- възбуждане директно от + през контакт
корпус -маса
плюс това трябва да измислиш как ще свържеш лампата. аз ви се чудя как все по трудния път вървите. пробвай първо номера с резистора и ако не ти хареса как работи алтернатора, тогава прави такива модификации.Last edited by kolev; d.m.y г., 11:11.точка
Comment
-
днес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лв
Comment
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеднес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лвНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
тази сутрин проверих еи така за мен си на загряла кола-14,25 до 14,30 без консуматори,след като напусках вси4ко и резултата е 13,85 до 13,95 вси4ко това е на обороти около 900.Ще видим може и една седмица да изкара,ще поживеем и ще видим за сега съм адски доволен имам си дори и ел.стъкла като хората,бягат като алфа нагоре надолу,но предварително напръсках с те4ен силикон рамките на вратата за по добро приплъзване на стъклото по улея на вратата.Ефекта е поразителен,препоря4вам.Last edited by morrty; d.m.y г., 11:56.
Comment
Comment